piątek, 6 grudnia 2013

MikoŁajki!!

Hejka Ludziska!!
Jak dobrze wiecie to dziś są Mikołajki-dzień w którym znany wszystkim osobnik w czerwonym płaszczu wkłada do butów słodkości. Mówi się, iż przynosi on słodycze tylko do czyściutkich bucików, ale to stereotyp gdyż ja specjalnie dla was to sprawdziłam. (Domyślacie się pewnie, że tak naprawdę za daleko mi było by sięgnąć buty i je wypastować) Mam ogromną nadzieję, że czas ten minął wam przyjemnie zwracając uwagę, że jest piąteczek!! ^^ Chciałam też napisać specjalną notkę, ale byłam dziś zbyt zabiegana by realizować swoje zachcianki. XD
Teraz pytanie do was:
Jak wy obchodziliście mikołajki? Z tego co wiem jedni dostają prezenty do butów, inni do skarpet. Jeszcze inni w ogóle nie obchodzą tego dnia... a przed sekundą dowiedziałam się, że niektórzy znajdują swoje prezenty pod poduszką. ^^
Buziaki!! :*
Aki
PS. Nie zwracajcie uwagi na ten napis na obrazku XP
Z Okazji Mikołajek mam dla was jeszcze kilka fajnych obrazków ;D







Dodaj napis



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejka!
A więc dotarłeś aż do samego dołu, masz moje gratulacje. ^^
W każdym bądź razie, teraz czeka cię najtrudniejsze zadanie. Widzisz może takie białe, prostokątne pole na dole?? Jeśli tak, to naciśnij tam. Teraz możesz wykazać się zdolnością pisania na klawiaturze i napisać co sądzisz o tym, co przeczytałeś. Na koniec naciśnij przycisk "Opublikuj" i to już cała filozofia.
Buziaki :*
Aki
PS. Spam proszę pisać w odpowiedniej zakładce o tytule "SPAM".